søndag 3. februar 2013

Stonehenge, dåp og prinsesser

Travelt her hos meg!

Og det er kjempebra! Helgen har vært travelt med bursdager, Whopper med ost og nå, en Dolmenkake....akkurat hva en dolmen var for noe, måtte jeg spørre kunden. Jeg tenkte det var sikkert et norsk ord jeg ikke hadde lærte meg men nei da, det er det samme ord på engelsk også, oops ^.^

 Her er bilde som hun sendt av en Dolmen....

 Og ikke at du ikke klare å se forskjell mellom de to, men her er kaken jeg laget <fnis>  :o)



 Kaken er sjokoladekake men mokkasmørkrem og marsipan trekk. Selve dolmen er laget av Rice Krispie treats og marsipan. Det er tenkt at dolmene var brukt til å begrave folk, og da har jeg brukt bein laget av marsipan til å lage tallet....
 Maja fylte 6 år og skulle ha prinsesse bursdag.....
 Sjokoladekaken er trekket i fondant og kronen er også laget av fondant.
 Nathalie var døpt forrige helg, men da det er med bilde av barnet, synes jeg det er greit å ha tillatelse fra foreldre før jeg legger ut bilder av kaken. Kaken er gulrotkake og er trukket i marsipan. Spiselig bildet på kaken og navn og bjørnen er formet i marsipan.

Jeg håper du har en super helg!!



4 kommentarer:

  1. super !!! they are all so great i can't even say which is my favoite !! <3 t

    SvarSlett
  2. Hei Courtney;)
    Nydelige kaker du har laget;) Og de smaker sikkert minst like godt;))
    Så ikke noe til deg på fredagens festligheter!!

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Tuse takk Ann-Mari 😃 du har helt rett, vi skulle på feten men med en så dårlig værmelding var vi redd for å ikke kom opp bakkene hjem til oss rett og slett 😄 Hadde mange bestillinger som også måte prioriteres, men skulle gherne har vært med ja! Var de koselig? Vi snakkes...klem fr meg

    SvarSlett