lørdag 19. mars 2011

Å prøve noe nytt kan være fantastisk!

 Jeg og min sønn er invitert til å spise middag i kveld hos noen venner. Veldig koselig det - min mann har vært på forretningsreise i over en måned nå - deilig å slipp å lage middag. Vi ble enig at jeg kunne tar med noe til dessert. På matbutikken husket jeg på en oppskrift jeg hadde sett, som hadde fascinert meg - nemlig kjeks med majones.
 Majones?! I en kjeks?! Majones er egentlig bare egg, olje og sitron -  ting som er veldig god i bakverk. La meg fortelle at jeg har fant en ny favoritt hjem hos oss! Disse kjeks er sprø utenpå og seig inni og veldig, veldig god.
 Ikke være redd for å prøve noe nytt! Ikke bare i baking, men i livet også. Det kan være noe fantastisk. :-) 


Kjeks koster 15 kroner per stykk og minste bestilling er 20 stykk. 


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar