søndag 20. november 2011

Barnedåp, Biler og pekanpai

20.11.2011 er en litt spesiell dag og ikke overaskende at noen har valgt akkurat i dag til å døpe barnet sitt på. 
 Denne dåpskaken var laget til ei liten pike som skulle døpes i dag, Celina....
 Denne vaniljekakebunn har smørkrem og marsipan til pynt
 Og de nuselig kosedyrene er også laget av marsipan....




Til lykke med dagen!

 Biler er fortsatt populær for de små :o) Denne sjokoladekaken er pyntet med sjokoladesmørkrem og Lynet er laget i smørkrem....
 Gratulerer med dagen Jonas!
 I USA er det snart Thanksgiving og når mine venner og jeg samles, er pekanpai en av tingene jeg alltid tar med...den er absolutt en favoritt til oss og lages kun til Thanksgiving og jul, noe som gjør den ekstra spesiell når høsten kommer....
Herlig!  Jeg håper alle har en koselig helg videre.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen takk for nydelig dåpskake!:) den var kjempegod, og ikke minst flott pyntet:) klem fra Celina og Silje:)

    SvarSlett
  2. Så bra at dere likte kaken Silje :o)Og tusen takk for at dere valgt meg til å lage kaken deres :o)

    SvarSlett