søndag 15. april 2012

Traktøren Bakebutikk

Nå har jeg vært så heldig at jeg har fått jobb hos Traktøren Bakebutikk på Byhaven! Jeg kommer forsatt til å jobbe fulltid med min egen virksomhet, det er bare å bestille :o)  Her er noen bilder jeg tok med mobilen min, ikke det beste kvalitet, men du får en følelse av hvordan det ser ut.
 Masse stasj!!!! Jeg vil ha en av hver takk...
 Masse strøssel, fondant og marsipan....og spray!
 Candy Melts, utstyr til cake pops....pulverfarge, masse pynt til bryllupskaker
 En Rostibolle i alle regnbuens farger....

 Kom og se!!!!!!!

 Og den er til MEG!!!
 En av de cupcakes jeg pyntet, vanilje cupcake med min favoritt på cupcakes, italiensk smørkrem....
Og sist, utstillingsvinduet....

Her er linken til videoen Adressavisen laget om åpning av butikken....her

Håper vi sees på Traktøren!!!



3 kommentarer:

  1. Hi hi, ser at vi nesten har tatt like bilder fra jobben. Det en gleder å ha blitt kjent med deg og at at vi skal jobbe sammen:) Sjekk gjerne innom min blogg når du har tid. Ingrid Julia

    SvarSlett
  2. "det er en glede" skulle det stå...

    SvarSlett
  3. Så snill du er og i like måte! Jeg skal gjerne sjekke bloggen din også :o)

    SvarSlett