mandag 11. juni 2012

The ants go marching....

Da en barnehage hadde maur som tema ville lederen overraske barna med en maurkake. Jeg var heldig som fikk oppdraget og flere ideer kom til meg når jeg skulle pynte den. Jeg bestemte meg til slutt for å lage den så naturlig som mulig for at barna skulle kjenne igjen tema. 
 Denne sjokoladekaken er pyntet med sjokoladekrem og marsipan.
 Jeg har pyntet også med strøssel på maurtue og langs stien....


 De krypper opp sidene av kaken og over den tre som ligger på bakken
 Her ser du ovenfra



 Jeg hadde også en bestilling til en barnedåp. Disse cakepops er sjokoladekake med hvitsjokolade trekk.

Du kan se litt bedre fargene av de i denne bildet, det var litt mørk i de første bildene....

1 kommentar:

  1. Cakepopsene ble dåpsfestens store favoritt!! Nydelig Som dekorasjon og de smakte fantastisk. Tusen takk, Courtney! Klem Lill Eva og baby Emily

    SvarSlett