fredag 15. april 2011

Help me Rhonnakake!

En av mine venniner hadde stor bursdag og vår syforening ville markere dagen hennes - jeg ble bedt til å lage kake til henne - noe jeg synes er veldig koselig og sa selvfølgelig ja til!
 Jeg hadde sett en oppskrift jeg hadde veldig lyst til å prøve, og tenkte dette var den perfekte annledning til å prove den! Denne kaken er laget med vaniljekakebunn og har tre lag....mellom lagene er det herlig hjemmelaget sjokolade mousse mellom de første lagene, og hjemmelaget bringebær/pasjonsfrukt fromasj mellom de andre lagene. Hele kaken er så dekket med marsipan og de søte sommerfuglene er også laget av marsipan....
 Og her er hvor jeg hentet inspirasjonen til kakepynting, nemlig et flott Røros pledd- som hun fikk i gave fra oss alle :-)
 Her kan du se innsiden av kaken, den ble veldig populær og det var ikke så mye igjen etter samlingen vår. Koselig :-) Denne kaken kan pyntes med mye forskjellige farger og temaer - det er bare til å bruke kreativiteten og smaken, vel, den er himmelsk den :-)
 En slik ekslusiv kake koster 595 kroner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar