lørdag 29. oktober 2011

Kontaktannonse :o)

Jeg får bestillinger av alle mulige typer oppdrag og temaer men denne var litt utenom det vanlig! Jeg har bakt fotballkaker, slott, sko til og med, men aldri har jeg laget en mannekropp før!
 Kjempeartig og en utfordring jeg satt stort pris på :o)
 Denne lekre kroppen er laget av sjokoladekake og smørkrem. Det hele er trukket i deilig marsipan.
 
Kanskje er dette en ide for andre typer selskap, voksen bursdag eller utdrykkningslag ^.^

 Jeg håper jubilanten setter pris på kaken/kroppen :o)
Prisen varieres etter størrelsen :o)


2 kommentarer:

  1. Denne kaken var like saftig under trusestrikken som den var heftig over. En perfekt kake til en saftig jubilant ;) Og når jeg tenker på kakeideene vi forkastet Courtney... Tusen takk for proft utført arbeid, nydelig kake og for å ta utfordringen. Du er best i test! Gjett hvilken kake som alle gjestene forsynte seg av.. om og om igjen..

    SvarSlett
  2. Som jeg sa, det var kjempemorsom å ordne denne kroppen! Tusen takk for en så varm tilbakemelding! Wow! ^.^

    SvarSlett