lørdag 22. oktober 2011

Chelsea!! Fotballkake

God morgen kjære lesere!!

Denne gangen fikk jeg oppdrag fra ei mor som vil bestille en bursdagskake til sin sønn.  Kaken skulle pyntes med Chelsea Fotball logo!
 Denne veldig barnevennlig sjokoladekake er pyntet med sjokolade smørkrem over hele kaken og vanlig smørkrem er brukt til å pynte detaljene som logo, etc.....
 Blå kunstgress rundt kanten :o)
 En slik kake koster bare 400 kroner og er en kjempesukksess på enhver barneselskap!
 Jeg synes det er så herlig at jeg får lov til å holde på med det jeg er så glad i, nemlig å bake og pynte kaker, noe jeg håper kommer frem i kakene jeg levere til mine kunder....
Hvis du har lyst til at jeg skal bake kake til din bursdag eller kanskje bedriften din har noe å markere, kjempebra kvartal resultater som skal markeres med en kake, så kan du sende meg en epost eller ringe meg på 928 67 939 så kan vi finne ut hvordan akkurat DIN kake skal være! Kakene leveres i Trondheim/Malvik/Stjørdal område.

2 kommentarer:

  1. Kaken var ikke bare topp og se på, men den var nydelig på smak også. :-)
    Anbefaler Courtney`s kaker på det sterkeste!

    SvarSlett
  2. Hei Lise!

    Jeg er så glad for at kaken var vellykket på festen til Ola :o)

    SvarSlett