tirsdag 31. januar 2012

Stor gulrotkaker og nytt produkt! Cake pops uten gluten,melk, og nøtter

Da det store internasjonale firmaet EMGS AS feiret sitt store 10 års jubileum fikk jeg æren av å lage både kake og cake pops til en stor familiedag for ansatte....
 De store gulrotkakene skulle pyntes med både firmalogo og 10 år......Fikk ikke tatt et ordentlig bilde av kakene, men her får du med logo i hvert fall ^.^
Her er et annet stor gulrotkake jeg laget, den gang til Malvik Idrettslag Håndball avdeling.
Masse cake pops, eller herlighet på pinner som jeg kaller de :o)
 På denne festen var det også folk med både, melke-, nøtte- og gluten allergi. Da kan jeg fortelle at jeg tilbyr cake pops som er fri for melk, nøtter og gluten.  Pris per stykk er litt mer en vanlig cake pops, 22 kr istedenfor 20 kr som er vanlig.
Da ønsker jeg alle en riktig fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar