fredag 3. februar 2012

Friday Night Fever - Discokake

Mange jenter er glad i å danse og da er det kanskje ikke så vanskelig å forstår hvorfor ei jente forteller mammaen sin at hun vil ha discofest når hun skal feire bursdagen sin.  Da må det bli en discokake også da!!

 Denne familien hadde fått smak på en av kakene min på en annen fest, og hadde veldig lyst på min sjokoladekake som jer har ikke funnet et navn på ennå...denne kaken er bra også for de med allergi da den inneholder hverken melk, egg eller nøtter. Denne var pyntet med sjokoladeglasur og veldig fargerik fondant.
Discokulen er også på plass på dansegulvet....Boogie, boogie!
 Dance the night away girls! I hvert fall til sengetid kl 20 :o)



2 kommentarer:

  1. jeg leter desperat etter noen som kan bake en kake uten egg,melk,nøtter/mandler til min 25 år dag!
    (noterer bare dette åsså fordi jeg ikke tåler det: jordbær ,banan,annanas)
    jeg er desperat! finner ingen som kan bake dette !
    om du har noen tips om noen som kan bake eller noe slikt så hadde d vert veeeeldig fint :)))) eller kanskje du kan?

    hilsen fortvilte å desperate Tina :)))
    om du kanskje kunne sende meg en mail?
    tina.elise87@gmail.com

    SvarSlett
  2. btw! jeg holder til i Trondheim :)
    mvh Tina :)

    SvarSlett