tirsdag 14. februar 2012

My Funny Valentine....

Valentine's.....mange forskjellige synspunkter på denne dagen...men for meg, er det en dag å kunne vise litt ekstra kjærlighet til venner, familie og mannen min....I dag hadde jeg lyst til å lage en kake, men det som jeg synes var vanskelig var å bestemme hvilken kake jeg skulle lage?
 Da ble det Red Velvet.....fordi den er rød og da det er jo Valentine's, valgte jeg å bake kaken i hjerteform. Hører jeg noen som sier 'Åååååå, så søt?' ^.^
 Her ser du hva jeg mener, den er RØD! Og først tenkte jeg at jeg ville vise frem den fine røde fargen og valgt å pynte kun mellom lagene og oppå kaken...
 Som her!
 Jeg hadde også laget hjemmelaget konfekt med sjokolade og peppermyntekrem fyll....men så du at underlaget hadde forandret seg? Jeg valgt å pynte hele kake for å se om jeg likte det bedre....

 Enda en gang skiftet jeg pynt. Denne gang pyntet jeg kaken med sjokoladedekor som jeg hadde laget ....synes selv at denne pynten var finest...

Da ønsker jeg alle sammen en kjempefin dag med gode venner og familie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar