søndag 27. mai 2012

Dåpskake - jente

Her er noen bilder av en barnedåpskake jeg bakte i dag...jeg synes det er så morsomt å pynte kaker - spesielt de med mye detaljer...
 Denne to etasje kaken har to forskjellige kakebunner....den største kaken er sjokoladedrømkake med kremostglasur og den øverste kaken er en lukket sukkerbrød med fersk banan og jordbær...bunnen har jeg dynket i appelsinjuice....
Lille Vilja er kledd i dåpskjole men har tatt en liten dupp oppå kaken :o)


 Det er litt vanskelig å se de på bildet, men jeg har brukt et stempel til å lage dåpsdato foran på kaken....
Her er et nær bilde av den nederste kaken....jeg elsker denne teknikken, synes det ser så fint ut!

Hvis du har lyst til at jeg skal lage en helt unik kake til din spesielle dag, kan du kontakte meg her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar