søndag 6. mai 2012

Laptopkake og Manchester United

Her har det vært travelt i helgen! Mange bestillinger for en liten kakebakeren men det som er så bra at jeg digger det jeg gjør og samtidig får jeg så mye skryt fra kundene mine for de kakene jeg levere. Win-win altså :o)

Nå har jeg laget min første kake formet som en laptop....jeg takket ja til oppdraget og da var 'bare' å finne ut hvordan jeg skulle lage støtten til kaken @.@ ....heldigvis er jeg gift med en ingeniør og han hjalp med å bygge den...takk!!!! Her kommer bilder av pckaken.


 Kaken er sjokoladekake med min ny favoritt sjokoladefrosting og pyntet i marsipan.
 Masse detaljer, mangler bare Wi-Fi....
 Post-it lapp med 'Husk!! Konfirmasjon kl. 11, Strinda Kirke 6. Mai'
 Spiselig bildet lagt på som 'skjermen' med fondant detaljer
 Og navnet til konfirmasjonsbarnet
Her er det Manchester Unitedkake som er også laget med sjokoladekake og min ny, favoritt sjokoladeglasur.

Det var alt for denne helg, men det kommer flere kaker igjen neste helg. Jeg gleder meg til å lage de!!


2 kommentarer: