fredag 30. september 2011

Cupcake cakepops eller herlighet på pinner

Hei!!!

For ikke så lenge siden kjøpte jeg en liten form for å lage søte mini cupcakes av cake pops.....
 De var jo kjempesøtt ikke sant? Disse er laget med Oreo kjeks og pyntet med jordbær sjokolade og mørk sjokolade eller sitron sjokolade og mørk sjokolade....og masse forskjellige pynt så klart!

 Jeg prøvd og prøvd å få til et nær bilde men min pocket kamera vil ikke samarbeide... :o(  Og selv om de var kjempesøte, var de for mye jobb for å lage til mer en bare en gang i blant, altså ikke til bestilling!
 Disse cakepops er av den sorten jeg leverer til kunder.  Hvis du ikke har prøvd de ennå, så må du bare gjør det! De er kjempegode! Sjokoladekake med hvit sjokolade trekk og mørk sjokolade pynt......flere smaker kan jeg også lage, blant annet har jeg laget med lys kakebunn og sitron (kjempegode) :o)
Disse små fristelser koster 20 kroner per stykk med en minste bestilling a la 20stk.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar