søndag 11. september 2011

Hjemmelaget is og sandwich is

Jeg hadde bommet på en oppskrift og hadde brukt hele egg når jeg skulle kun ha eggehviter...istedenfor å kaste de, begynnte jeg å lete etter en ny oppskrift jeg kunne bruke de fire egg i...da jeg var i mat butikken, var det en oppskrift for hjemmelaget jordbær is - og den brukt fire egg - perfekt!!

Men jeg ville servere mer en bare is, vi skulle ha gjester og jeg ville ordne dessert...da tenkte jeg på hjemmelaget sandwich is....
I denne isen hadde jeg jordbær og noen blåbær som jeg hadde til overs, why not tenkte jeg :o) Skal man prøver nye ting, kan man vel eksperimentere litt samitidig..

 Da ble det hjemmelaget jordbær med pite litt blåbæris og sprø sjokoladekjeks sandwich....
 Her ser du isen som var kjempegod...
Og de mannfolk som det gikk ned på høykant med....:o)

1 kommentar: