lørdag 24. september 2011

Lørdagsgodt

Jeg har hørt flere synes mine brownies er kjempegode....og jeg synes det er veldig hyggelig!  For de som har ennå ikke smakte på mine bakverk, du har mulighet å smake noen av de hos Milde Mathilde og Drillpikene  i Saksvik. Hos de får du smake min berømte gulrotkake, squashkake, brownies...og nå to typer kjeks: høstkjeks og chocolate chip.

 Her er mine brownies....nam nam!!  Du kan få et hel brett til 300 kroner og jeg kan love deg at de smaker mye bedre en pose brownies!!

 En av de fine ting med mine brownies og cookies er at du har mulighet til å fryse de hvis du skal ikke spise alt med en gang...de kan lett taes opp fra fryseren og tines på kjøkkenbenken i en liten halv time....det er hvis du har noen rester da :o) Veldig lettvint hvis du plutselig få besøk...
Min kjære mann klart ikke å la være og vil så gjerne smake han også....kanskje jeg må lage noen til min familie for en gangs skyld :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar