søndag 15. mai 2011

Bryllupsdag, Konfirmasjon og bursdag :-)

Mye som skjer på samme helg :-) Og snart 17. mai.....her er et bilde av kaken jeg laget til min mann da vi har 12 års bryllupsdag i dag....
 Disse cupcakes (med gul glasur) er sitron cupcakes med en frisk sitronglasur og pyntet med skrell fra en sitron og perler. De blå cupcakes er laget med en fantastisk sjokolade/squash cupcake og pyntet med kremost glasur som er farget blå for annledningen, (konfirmasjon) også pyntet med sjokolade strøssel. Cupcakes koster 18 kroner per stykk med mininum bestilling a la 12 stk....

Cake pops :-) Eller herlighet på pinner, disse saftig sjokoladekakekuler er dypet i smeltet hvit sjokolade og pyntet med mørk sjokolade og strøssel...jeg kan lage mange forskjellige varianter som lys kakebunn med jordbær og mørk sjokolade eller sitronkake i hvit sjokolade for å nevn et par andre typer. Hvis du er usikker på hvilken type du vil ha, ring meg og vi kan finn det ut sammen!

 Pavlova! Endelig begynner de gode bær å komme i butikken slik jeg får laget denne klassiker. Kjempedeilig luftig marengs med hjemmelaget eggekrem pyntet med banan og pisket krem. Det hele er da pyntet med sesongens ferske bær...en lett og luftig dessert, fantastisk! Pavlova koster 375 kroner.
 Tilbake til kaken jeg laget for min mann...denne sjokoladekaken er pyntet med smørkrem og videre pyntet med et kirsebærtre og de søte rosa blomster som er også laget av smørkrem....jeg fikk ideen for kaken av de nydelig blomster han kjøpt til meg.... En slik kirsebærkake koster 495 kroner.
Her er de nydelig blomster han kjøpt til meg, peoner! Jeg elsker peoner! Jeg håper alle har en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar