onsdag 11. mai 2011

Borgkake - - Prins - prinsessekake


Jeg fikk en telefon fra ei kunde som lurte på om jeg kunne lage en kake til hennes sønn som fylte 6 år....i form av en borg! Tja....DET hørtes nå artig ut ja....men hvordan skal jeg lage det?? På internett kan man finne så mye forskjellige, og fra flere kilder, kommet jeg på min egen versjon av en borgkake....
 Det var kjempemorsomt å lage den....
 Masse detaljer, som stigen du ser her....og krokodiller i vannet selvfølgelig :-)
 På vakttårnet....
 En hemmelig dør....
 Denne kaken er laget av sjokolade kakebunn og pyntet med både vanlig smør- og sjokoladesmørkrem....en slik kake koster 650 kroner....
 Bursdagsgutten Magnus og storebroren Robin var storfornøyd med kaken da de fikk se den :-) Pynting kan varieres og kan pyntes til små prinsesser....jeg kan også bruke marsipan hvis du vil det! Det blir bra mottat denne ja til din neste ridder/prins/prinsessefest :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar