lørdag 21. mai 2011

Rosenborgkake og Bailey's cupcakes

 HEIA RBK!!!!! Jeg fikk bestilling fra ei dame som hadde veldig lyst på Ååå Sjokoladekake, de skulle på besøk! Etterpå fikk jeg melding om at kaken var til en RBK fan som skulle feiere bursdagen sin.....hmmm, hvordan skal jeg pynte den tro?
 Den er laget i en 'bundt' kake form og har ikke veldig mye flate overflater men jeg fikk til logoen allikevel!
 Denne fyldig sjokoladekaken er pyntet med sjokolade ganche og logoen er laget av smørkrem....Draktene er  laget av marsipan....en slik kake koster 525 kroner....
 Jeg fikk denne bestillingen fra en kunde som skulle ha cupcakes til 'voksenfest'....vi begynte å diskutere hva slags cupcakes det skulle bli og ble enig om at de skulle være sjokolade cupcakes med en herlig Bailey's smørkrem i friske farger...

Her ser du innsiden av disse Bailey's cupcakes....nammis! Som med alle mine cupcakes, koster disse 18 kroner per stykk. Husk minste bestilling a la 12 stk :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar