søndag 8. mai 2011

Svømmende konfirmant!

Denne gang har jeg fått bestilling for ei jente som er en aktiv svømmer. På fleip hadde jeg sagt at vi kunne lage ei kake formet som et svømmebasseng med en svømmer med rumpa opp i været...det ville de på! Jeg begynnte å glede meg til å lage kaken...:-)

 Denne 'Help Me Rhonnakake' er laget av lys kakebunn med sjokolademousse mellom to av lagene og en frisk bringebær/pasjonsfrukt fromasj mellom de to andre lagene.  Hele kaken er da dekket med marsipan og pyntet etter ønske fra kunden.
 Redningsbøye er på plass hvis badenymfen trenger det....

 En slik marsipankake koster 595 kroner....
 Og cake pops! Disse herlighet på pinner er laget med sjokoladekake og dyppet i smeltet hvit sjokolade...de er pyntet med mørk sjokolade og perler.....Cake pops koster 18 kroner per stykk....

Jeg har fortsatt mulighet for å ta i mot flere bestillinger til neste helg da enda flere barn (snart voksne) skal konfirmeres....ring meg for en prat og sammen finner vi ut akkurat hva slags kaker som passer best på ditt barns konfirmasjon! Ring meg på: 928 67 939

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar