torsdag 26. mai 2011

Dåpskake!

 Dette er et eksampel på hvordan jeg kan pynte en kake enten til en liten prinsesse eller til barnedåp!
 På toppen av denne kaken har jeg laget et krone av glasur for en liten ekstra touch. Jeg kan også pynte med baby eller barnevogn hvis du heller vil ha det på akkurat din kake.
 De søte marsipan sommerfuglene er pyntet over hele kaken og gjør kaken enda mer spesiell....
Jeg har laget to forskjellige smaker på de to kakene, den største kaken er laget av lys kakebunn og har passjonsfrukt/bringebær fromasj. Det øverste kaken er laget med to forskjellige bunner, en med en saftig squash sjokolade kake, og en med en kjempegod lys kakebunn. Mellom de to lagene er det rosa smørkrem. Hele kaken har et tynt lag med sjokolade smørkrem og marsipan . . . snadder!
 Her ser du et nær bilde av den vakre krona!
 Her ser du innsiden av den øverste kaken.  På den øverste kaken har jeg et lag med lys kakebunn og et lag med en saftig squash sjokoladekake.  Mellom lagene er smørkrem farget rosa fordi denne kaken er til ei jente.  Kan selvfølgelig lages i blått eller andre farger etter ønske! Hele kaken kan også pyntes til gutt!

1 kommentar: