tirsdag 17. mai 2011

God 17. mai.!

Jeg håper alle har hatt en kjempefin 17. Mai! I Malvik har vi hatt litt av alt værmessig, regn, sludd og bitte litt sol :-) Vi kunne gjerne ha hatt litt mer av det siste, men det var oppholds for de viktige bitene som når vi gikk i tog..Dette bildet er tatt fra balkongen min med en flott solnedgang, passende når det er nasjonaldagen!
 Jeg hadde lite tid til å bake for oss men noe rødt, blått og hvit måtte vi bare ha! Da ble det Pavlova.....nam!
 Jeg hadde veldig lyst til å prøve et nytt glasur, nemlig en jeg så med marshmallows i.....
 Som du ser, falt den i god smak hos Eddie :-)
 Og Henry :-)
Sønnen min likte det også :-) Disse bilder var etter finstasen var skiftet ut for dagen :-)

Nå er det feiringen over og tilbake til hverdagen....med nye kaker og nye muligheter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar